ISTINE, HRABROST, LAZI I OSTALE SMICALICE

12:37:00 AM

Heej drugari. Danas malo mijenjamo, citacete me na srpskom (crnogorskom sta god,kako kome odgovara). Ova tema mi je zanimljiva, pa rekoh da promijenim. Da mama i tata mogu da me citaju, jer ne znaju engleski. I ostala familija. E taman, ovo je za njih.Volim vas, iako me uzasno zivcirate ponekad. Pogotovo ti majko, oli me nekad pustit na mir? Ne ti, ne boj se.

E pa, ISTINA. Hm, zanimljiva tema zar ne? Istina, zivota mi moga, boli. I to bas bas. Istina toliko boli i uzasna je nekad za prihvatiti. Katastrofalna,moze ti zivot promjeniti iz korijena. Kad kazes istinu, sve je drugacije. Sve se mijenja. Vala kad lazes, onda nema sta. U lazi su bogami kratke noge i to bas. SVE SE SAZNA KAD TAD. ALI SVE. NE BRINITE. STO GOD DA KRIJETE I LAZETE NEKOGA SAZNACE VAM SE I VRATIT. I TO DUPLO. TRODUPLO.

ZAR NIJE BOLJE IMATI HRABROSTI I RECI ISTINU? Izgraditi svoj stav i ne dati nikome da te dira. Niko te ne smije tac, ako drzis to sebe. E ne vala, pa da mu je zadnje. Ja bih se, licno ja, borila za svoj stav do kraja. DO KRAJA. AKO SAM U PRAVU. AKO NE ODUSTALA BIH. Ne dam se ja ni majci ni tati, ali njima moram da popustim. Ipak me majka rodila, ona zna najbolje, ona je najpametnija, ona sve prica samo za moje dobro, bla bla bla. U redu je sve to. Slazem se ja da se ne treba davati na tacni, i ono sve otkrivati o sebi.Cutanje je zlato, nekad treba nesto zadrzati za sebe. Ali nekad i ne vala.Ako to znaci da ces izgubiti sebe, svoj obraz, osobu koja ti znaci e onda ti samo cuti slobodno.Niko ti ne brani. Pa ce onda biti prc, cao nema vise. Nema osobe koje cijenis, koju si mozda i volio (velika rijec znam) ali sta ces. Tako je to. ZAR NIJE BOLJE IMAT HRABROSTI? JA VOLIM HRABRE LJUDE, JER SAM I JA SAMA HRABRA. I TO VRLO.

OVAKO, HRABROST. HRABROST NIJE VIKA I ZUKA, HRABROST JE KAD TI SAM SEBI ZA SEBE KAZES DANAS JE BIO GROZAN DAN. ODVRATAN DAN ALI NASTAVLJAM DALJE.STA CU, MORAM? NE MOGU SE UBITI. NE VALA, TO SAM KUKAVICE RADE. KUKAVICE KOJE NEMAJU HRABROSTI. ILI MOZDA IPAK IMAJU PREVISE HRABROSTI. KO CE TO ZNATI? SA ONOGA SVIJETA SE NIKO NIJE VRATIO, PA MOZDA JE TAMO I BOLJE. Nikad se ne zna, kako je gdje. Znate u sta ja vjerujem? Ono bas, bas. U balans univerzuma. Ja svoga djeda Nikolu nisam nikad upoznala, nikad, mislim imala sam godinu dana kad je umro. A on je bio prepametan, proputovao cijeli svijet, ucio jezike,bio u Francuskoj. I takva sam ja, ista. Mora da sam na njega povukla nema na koga drugo. A nismo se zblizili nikad, mora da zato sto je morao da ode. Nismo mogli u isto vrijeme zajedno, bilo bi previse to pameti za jedno vrijeme. I onda me on sad gleda sa neba, i mislim da je ponosan. I ponosan je na babu kako je izdrzala, i na majku i na tetku i na sve nas. Sta ces taakav je zivot? Dobri idu, losi ostaju. Bog kod sebe zeli dobre ljude. A sta ce mu ne znam. Kao da nije bolje da dobri ljudi ostanu na zemlji, da daju neki doprinos, da poboljsaju svijet. Sta ce na nebu, tamo nema nista? Ili ima sve, ko zna? Ne moze se to znati kad nismo nikad bili tamo.

I ZNATE KOJE RIJECI MENI ODZVANJAJU U USIMA. SVAKI DAN. RIJECI DRUGOG DJEDA MOGA KOJE KAZU CUVAJ SEBE. On je umro od raka kad sam bila u prvom srednje a bio je divan covjek. Predivan zapravo. I znate sta je meni moj djedo rekao? CUVAJ SEBE MOJA MARINA.CUVAJ BRATA I MAMU I TATU, ALI SEBE PRVO. I TAD SAM GA ZADNJI PUT VIDJELA. NE SJECAM GA SE POSLE. I svaki dan ja to cujem, svaki dan ja to ponavljam sebi. BAS BAS SVAKI. CUVAJ SEBE,  BRINI O SEBI, SVOM ZIVOTU DA TEBI BUDE DOBRO, PA CE SVE DRUGO LAKO BITI.

I budi hrabar. Budi jebeno hrabar, IZVINJAVAM SE NA PSOVKI. Majko nemoj me ubit. Tako da budite hrabri drugari, hrabrost jedina vrijedi u ovom zivotu. Sta ce vam kukavice? A? Nista vala. Sta cete da vam se neko ubije, da oduzme sebi zivot. A zasto zbog cega? Jer nije imao dovoljno hrabrosti da se suoci sa samim sobom i sa svijetom. SVIJET JE UZASAN. SVIJET JE ODVRATAN. IMA SVAKAKVIH GADOSTI, I GAMADI LJUDSKIH. LJUDI SU NAJGORE ZIVOTINJE.

ALI STA CES, BORIS SE, IDES DALJE, NE GLEDAS U PROSLOST. SAMO NAPRIJED U BUDUCNOST I BICE TI SVE LJEPSE. PA MISLITE LI VI DA SE JA NISAM UZDIGLA IZNAD ONIH RIJECI KOJE SU MI NEPRAVEDNO UPUCENE, A GDJE BIH SAD BILA?Mozda onamo u ormar, kod onih ljudi sto su me zvali da im se pridruzim. A dje da im se pridruzim jadni? U tamu, u jad, u cemer. E ne vala. NE. IMAMO SVI SVOJE DEMONE, SVI LJUDE IZ ORMARA. SIGURNA SAM. NE POBIJEDIMO IH SVE. ALI NEKAD IH POBIJEDIMO. NEKAD SMO JACI.

NEKAD SMO JACI OD ZIVOTA. ZIVOTA KOJI JE SRANJE.

I ZATO JE OVO I ZA SRDJANA. MOGA DRUGA. I NAJHRABRIJU OSOBU KOJU ZNAM. KOJA JE SVOJ ZIVOT IZ PEPELA UZDIGLA. I KOJEG CIJENIM I KOME SAM ZAHVALNA DO KRAJA ZIVOTA. JER ON ME SPASIO  U JANUARU. ON ME RAZUMIO, ON ME SAVJETOVAO. ZNA ON DOBRO KO SU LJUDI U ORMARU, DOBRO IH ON POZNAJE. ALI IH JE POBIJEDIO. NIJE IM SE DAO. MOZDA MU SVRATE PONEKAD OPET, A KAKO I NECE. ALI ON CE IH POBIJETITI ZNAM JA TO. JA SAM U TO SIGURNA. I JA BIH NAJVISE NJEMU VOLJELA DA POMOGNEM. ALI ON JE MENI REKAO, TI CES MI SE ODUZITI AKO NEKOME POMOGNES KOME JE POMOC POTREBNA. I ZATO JA OVO I PISEM. ZBOG SEBE A I DA SE NJEMU ODUZIM.

SRDJAN JE MOJA INSPRICIJA, I HEROJ BROJ 2, JA SAM SEBI HEROJ BR 1. I NADAM SE DA CE ON NACI SVOJU SRODNU DUSU (KAO STO JA JESAM, HAHAH SALIM SE MOZDA I NISAM, KAO DA JE BITNO. NE ZELIM JA DA TRPAM NOS DJE MI MJESTO NIJE. BICE MOMAKA). Mora da se uci sada, je li tako majko? Mora na sebi da se radi prvo, i sebe da se poboljsa, pa onda sve ostalo. MORA DA SE UCI. ISPITNI JE ROK. NEMA ZALJUBLJIVANJA. LOSE CE SE URADITI KOLOKVIJUMI, PASCE SE ISPITI. NE DAJ BOZE. IMA PROSJEK 9.5 DA MI BUDE. SAMO DA DOKAZEM SEBI DA MOGU A I DA KAZEM: ETO JA TAKO BLESAVA, ZAVRSIH FAKULTET PRVU GODINU SA 9 PROSJEKOM. Interna sala ovih moji cimerki Alex i Kris je, ja im kazem kako ste vi samo blesave. Malo da ih motivisem, da i one jos bolje uce.

ETO TAKO. SAMO HRABROST I DEBELE ZENE. LOL. HRABROST, HRABROST, HRABROST. ZNATE STA KAZU U DRUSTVU MRTVIH PJESNIKA: POSAO U SUMU DA BIH ISKORISTIO ZIVOT. DA GA ISKUSIM CIJELOG. I DOBRO I LOSE. DA DOKAZEM SEBI DA SAM HRABAR. I DA NE, KADA UMREM, KAZEM SEBI EH DJE TI JE ZIVOT PROSAO. E NE VALA. TO NECEMO. NEGO CEMO SVI BITI HRABRI I NECEMO DATI DA NAS IKO DIRA. NIKO NAS NE ZASLUZUJE. SAMO LJUBAV NAS ZASLUZUJE. LJUBAV POKRECE SVIJET. SAMO LJUBAV. NISTA DRUGO. SRODNE DUSE I TA CUDA, TO JE SVE LIJEPO. MNOGO JA U TO BAS VJERUJEM. E SAD, JESAM LI JA NASLA SVOJU SRODNU DUSU, NE ZNAM. MOZDA JESAM MOZDA NISAM. Eh zivote, sta ti je karma. Ko tebe hoce, ti njega neces, ko tebe nece ti njega ono bas hoces. Sta cemo sad. Necemo nikome nista kvariti, ako je nekome lijepo, lijepo je. LJUBAV JE NAJVAZNIJA NA SVIJETU. SAMO LJUBAV I HRABROST.

Tako, nadam se da ste uzivali na srpskom da me citate. Bice ih mozda jos, mada vise na engleskom volim.Majko nemoj me izbiti, bicu dobra. Smiricu se obecavam, necu se svadjat ni sa kim. Aciko volim te, ti si jedini dobar prema meni i ne smaras me kao ostali. Svi ostali smaraju zesce. Ali sta ces? I TO JE LJUBAV VALJDA. TO SMARANJE. TA BRIGA. ZNACI TO. NE TREBA SE TO OLAKO SHVATITI. SHVATICU JA TO JEDNOG DANA. KAD SE OSTVARIM KAO MAMA. AKO ME IKAD BUDE IKO TRPIO, POSTO MI JE PROFESORKA REKLA DA ME MUZ NECE TRPJET.HEHE. VIDJECEMO VEC. SALIM SE JA, NE MOGU NI JA SEBE NEKAD DA TRPIM SA SVOJOM PRICOM, A KAMOLI KO DRUGO.

ZDRAVO SVIMA. DIVNI STE. VOLIM VAS SVE. LJUBIM PUNO. PA SE CITAMO BRZO.

LJUBAC, M xx

CUVAJTE SEBE. PRVO SEBE.

You Might Also Like

7 comments

Popular Posts