Opet stare, crne slutnje.

4:42:00 PM

25 septembar. Niksic i Filoloski.  Uplasena lica puna nade koja nisu znala sta da ocekuju. I Lejla i ja ispred fakulteta i prvi put u amfiteatru i Anja sa nama. Niko nije znao sta ga tek ceka. I utorak i prvi cas kod Sandre iz fonologije kada sam upoznala Nacu. Pa je onda i Nina dosla. Pa Maja. Pa Stefan. Pa svi ostali drugari. I Marijin stan pa Onogost iKika moja cimii.I citaonice i "hocete li vi ovdje da pricate cijelo vrijeme? -Aha (u isto vrijeme ahahahha)". Nismo znale nista pa smo sve zajedno naucile, i o skoli i o zivotu. I vracale se kuci svakog vikenda jer ne daj Boze da propustimo Bar i Tivat. I evo prva godina je otisla i ovaj snimak mi se pojavio u memories i morala sam ga postaviti. Prva godina fakulteta. I puno punooo uspomena. Propaganda, Masta, Floyd, Piazza, Pekara, Bread i pita i najukusnija piletina hrskava i Lakovic i najjeftinija hrana(a i najukusnija), Trebjesa i sva ostala mjesta gdje smo isli. I sad nismo tamo. Niksic nas ceka. Cekace nas jos malo, da odmorimo, da se suncamo i kupamo, pa onda da krenemo punom parom. I da budemo najbolje pcelice?Mogle smo u januaru i u junu, mocicemo jos vise i bolje. Girls can.And boys too.But girls can better. I opet jesen, opet tutnje beskrajne kise po Nikšiću, i opet stare crne slutnje, i opet si sam Nikoliću ☔️, ali sada ne, sada uzivamo u ljetu! 🌊

You Might Also Like

5 comments

Popular Posts