Kako pobijediti sebe i svoje demone

5:39:00 PM

Probudis se svakog jutra i boris se protiv istih demona koji ti nisu dali da spavas uvece. i to draga se zove hrabrost. e pa ovako. ja nemam problem ni sa kim niti me iciji zivot zanima. svako radi ono sto je njemu volja i ono sto ga zanima i sto misli da je ispravno. mene jedino svoj zivot zanima a ni on nekad previse. samo su me mucile i morile uzasno evo vec 5 mjeesci se ja ne mogu izboriti sa svojim nocnim terorima. jer su uzasni bili. katastrofalni. ometali mi zivot unistavali mi zivot. bojala sam se sama kod kuce da stojim zbog njih. zbog tih usranih demona koji su mislili da me mogu pobijedjti. e vala ne mogu. ni slucajno ne mogu niti ce ikat ja sam Bozija ne djavoljeva. djavo on je zmija, on je gamad on je pao sa neba. a zasto? sta mu je falilo kod boga? samo je htio da bude pametniji od njega a nije pametniji. samo je bezobrazan i lukav. i gamad ljudska. zasto su ti ljudi bili sjenke? zasto? zato eto su oni kukavice a ne ja. JA NISAM. JA SAM HRABRA JA JAKA. PA ZASTO SE JA SVIMA BRECAM I MIJESAM NOS DJE MI MJESTO NIJE. JER NISAM SAMU SEBE POBIJEDILA. NISAM POBIJEDILA NJIH. TO TROJE IZ ORMARA. TO SMECE, TU GAMAD, TE KUKAVICE. JA SE JEDINO SEBE BOJIM, SEBE I SVOJIH MISLI. JER KAKVE SU TI MISLI TAKAV TI JE ZIVOT. Ti demoni iz ormara, ti ljudi sjenke oni uzimaju ljude kod sebe. Uzimaju svakog ko nije dovoljno hrabar da im se suoci. sram ih i stid bilo. oni su uzeli sestru moga prijatelja. Sestru rodjenu. Sina moje gazdarice. Sram ih bilo. oni ce njih da zovu u jad u cemer u tamu. e ne vala. ne. ide se kod boga. ne kod djavola. Kod boga se ide kad ti je vrijeme. a ne kad te djavo zove. Jebem ja mater tome djavolu. Ateisti bi sad rekli nije to djavo to je tvoja podsvijet. Vrlo moguce i jedno i drugo mjesavina. on ce meni da kaze, njih troje da im dodjem. dje da im dodjem jadni ne bili? Da im se pridruzim u tamu. E kako da ne. ja cu se pridruzit bogu i svome djedu jednog dana kad me budu zvali. do tad cu da uzivam, da setam da ucim da putujem da gradim sebe i svoju buducnost. moj prijatelj mi je rekao da je on meni andjeo cuvar i to je istina. ja sam sebi heroj broj 1 on mi je heroj broj dva. I tako. necemo se dati ni djavolu ni demonima ni nocnim morama ni nicemu drugom. ja nisam bas sva svoja jos uvijek jer patim od post traumatskog stresa od tih nocnih mora, ali polako uz vrijeme ih pobjedjujem. necu im se dati nece me uzet. Ja da odem sve bih povrijedila, prvenstveno roditelje pa siru porodicu pa drustvo. I ti demoni zive u ulici Novaka Ramova br 16. Koja je nekad za mene bila srecno mjesto. A morala sam da se odselim jer ih nisam mogla trpjeti. I sad ne smijem tuda da prodjem sama. Zaboravila sam punjac za laptop tamo, a ne smijem sama da podjem. Poci cu sa tatom jednog dana tamo. Ne mogu 30 eura da bacam za novi punjac jer se tamo kriju demoni. Necu da me pobijede. Dosta su se bili sa mnom. A TO NECU. NECE NIKO DA PATI ILI DA SE STIDI ZBOG MENE. NE VALA. ZATO OD SADA RADIM NA SEBI DA POBIJEDIM OVE LJUDE SJENKE. I DA POBIJEDIM SEBE A NE NEKOG DRUGOG DA POVRIJEDJUJEM ILI SRAMOTIM SVOJIM RIJECIMA. NECU TO VISE IKADA DA RADIM. NIKO TO NE ZASLUZUJE. SVAKO ZIVI SVOJ ZIVOT I SAM GRADI SEBE. VODIM SE PAROLOM OD SAD MISLICU O TOME SJUTRA.SJUTRA ILI NEKI DRUGI DAN. OVO JE ZA MOGA DRUGA I MOJU TETKU I SVE VAS KOJI STE SE ILI SE MOZDA JOS UVIJEK BORITE PROTIV SVOJIH DEMONA. I jednoj mojoj drugarici iz osnovne i srednje skole koja mi je napisala divnu poruku i koja je jednako hrabra kao ja jer se izborila sa svojim nocnima morama. VJERUJEM JE U VAS I VJERUJEM.U SEBE. SAMO HRABRO. M x Od sledeceg posta vedrije, mnogo vedrije teme obecavam.

You Might Also Like

4 comments

Popular Posts