#selflove

12:16:00 AM

  Self love is the most important component in blooming. 


Self love, a? Ili narcisizam kao sto je drugacije poznat. Ne te dvije stvari nisu iste. Narcisizam je jedno, self love je drugo. Narcis je bio onaj iz grcke mitologije sto se zaljubio sam u sebe i utopio se zbog svog odraza. Self love, samopostovanje, ljubav prema samom sebi je nesto sasvim drugo. Moje omiljeno pitanje je da li volite sebe? Hm? Razmislite, volite li se? Ono stvarno bas bas? Na ivice egoizma. Ja obozavam sebe da hvalim, i to obicno radim sebe. Jer ko ce kome nego svoj svome. To se mozda cini prepotentno i punom sebe, ali ja to ne gledam sa te strane. Ja sam jednostavno svjesna sebe i toga ko sam i sto sam i ne bojim se da to otkrijem. Ja ne smatram za sebe da sam lijepa, simpaticna mozda. Ako se ikad iko zaljubi u mene, reci cu mu da mora da voli moju pamet (i ludilo ponekad). Madness and greatness, fine line. Opet Dany iz Game of Thrones rece. Volim nju da citiram, omiljena feministiknja i buntovnica posle T Swift. Ljepota je prolazna, ono sto ti je u glavi ostaje. Ostaje zauvijek. I tako i treba da bude. Moj djedo Niko je otisao rano a prepametan je bio. I sta ces? Nije mogao da svoju pamet dalje siri, pa sam zato dosla ja. Ja ime Nikola obozavam. Nikola mi se zvao djed, Nikola mi se zove brat i Nikola mi se zove mali bratic od tetke koga OBOZAVAM. Najpametnije dijete na svijetu. Pocinje sada u prvi razred i vec su mu na razgovoru sa psihologom rekli da moze slobodno u drugi koliko je pametan i bistar. To na sestru naravno. Hehe kakva lazna skromnost. Sto cu takva sam? A Bubica moja ce biti isti ja. Isto hrabar isto pametan, i niko ga nece dirati. On mene jednog dana pita znas li ti Mako sta je to daltonista? Ja rekoh znam pile, aj mi ti reci. Kaze to je osoba koja stalno ide u deltu. Ja sam vristila pf smijeha. I isto mi je otkrio tajnu da ce me svinja koja jede ljude, i to pritom samo zenske jednog dana pojesti. Pitam ga ja da li bi mu bilo zao, on kaze da bi. Ipak ta svinja ne postoji. Eh zivote, pametna glava mala. I malo luda. I lukava. I inteligentna. I bezobrazna. I nimalo skromna. Isti ja. Ja ista svoj djed, Nidzo tj Bubica tj Pile isti ja. Tako #selflove volite sebe drugari. Eto Nikola ima 5 godina tek pocinje u skolu a obozava sebe. Takav stav prema zivotu treba imati. Ja i moje pile se obozavamo. I on misli da sam ja "lepa". Kaze bas se lepo oblacis i smrsala si. Hahahaha dusa moja. Kad on to misli ne mora niko drugi. Ja i moj Nidzo smo najpametniji. I on me stalno grli, i ja i on uvijek jedno drugom kazemo ajmo sad jedan grli, moze li? Ne zagrljaj nego grli. To je moja mala grlilica. Koju volim do beskraja i nazad. Volim ja i moju Vanju naravnoo. Ona je pametnica isto i pretalentovana. Njeni radovi su vec vrhunski a tek 10 godina ima. Bice ona poznata umjetnica jednog dana sigurna sam ja u to. Samo mora da ocvrsne. Previse je ona dobra, neko ce mi je iskoristiti. Ali necu je ja dati. Nema sanse! Eto tako VOLITE SE LJUDI. i SEBE I DRUGE. Posveceno mojoj Ruzici i Bubici, Vanji i Nikoli, Pilici i Milici. To su nasi nadimci iz miloste. Ljubac M xx

IMG_2462.JPG

IMG_9380.JPG


You Might Also Like

1 comments

  1. Opet Dany iz Game of Thrones rece. Volim nju da citiram, omiljena feministiknja i buntovnica posle T Swift.


    หวย-ออนไลน์

    ReplyDelete

Popular Posts